NAPI 1 KANÁL OLAJ ÉS OKÉ VAGY!
1. Depressziós megbetegedések megelőzése, kezelése: dióolaj

2. Stressz legyőzése: barackmagolaj

3. Alvásszavar, fáradtság esetén: mákolaj, szezámmagolaj, fenyőmagolaj

4.Koncentráció javítása: dióolaj, szezámmagolaj, mákolaj, lenmagolaj, repceolaj

5. Idegrendszer erősítése: barackmagolaj, tökmagolaj, dióolaj, mogyoróolaj, lenmagolaj, bogáncsolaj

6.Agyműködés serkentése: tökmagolaj, kendermagolaj, repceolaj, dióolaj, lenmagolaj

Ezekből az olajokból felnőtteknek napi 1 evőkanálnyi mennyiség, gyermekek számára pedig pedig napi 1 kiskanálnyi a javasolt adag.

Ne rögtön nyugtatóhoz vagy altatókhoz nyúlj ha kimerültél. A hétköznapokban felmerülő gondjaid kezeld természetesen és kíméletesen.
Amióta rendszeresen fogyasztok lenmagolajat és dióolajat , azóta sokkal összeszedettebb, türelmesebb vagyok . Vizsgaidőszakaim alatt kiegészítem barackmagolajjal is , hogy ne izguljak stresszeljek az nap .