OLAJOK FONTOSSÁGA

 Te is az egészséges, jó ételek szerelmese vagy ?

- akkor bizonyára tisztában vagy azzal, hogy a  tiszta, hidegen sajtolt, telítetlen zsírsavakban és vitaminokban gazdag olajok fogyasztása  nagy hatása van az egészségünkre, külsőnkre és közérzetünkre .

Ez tudományosan bizonyított, de csakis abban az esetben, ha 100%-ban természetes, a legmagasabb minőségű tiszta alapanyagokból előállított olajokat használsz.

Süthetsz -főzhetsz  de nem mindegyikkel.

 Vannak amelyeket nem javasolt hevíteni és inkább salátákra, vagy húsok utóízesítésére ajánlom.

Íme a lista a fözéshez :

1. Olívaolaj

Talán a leghatásosabb a szívbetegségek ellen.

2. Kókuszolaj

Erősíti az immunrendszert, baktérium- és vírusölő hatású.

A kókuszolaj egy természetes, könnyen emészthető, többször is felhasználható növényi zsiradék, ami 23 °C alatt megszilárdul, ezért kókuszzsírnak is hívják. A kókuszdió húsából készül, vegyi anyagok felhasználása nélkül, mechanikus úton, préseléssel. A kíméletes előállítási módnak köszönhetően nem tartalmaz egészségre káros katalizátor- és oldószermaradványokat, bomlástermékeket. 

3.Napraforgóolaj

Segít a szív és érrendszeri megbetegedések leküzdésében.

4. Szezámolaj

Szív és érrendszeri megbetegedésekben, magas vérnyomásban, valamint cukorbetegségben szenvedőknek ajánlott.

5. Mogyoróolaj

Segít az érelmeszedés elleni küzdelemben.

6. Szőlőmagolaj

Erős antioxidáns-gátolja az öregedést.

Szívbarát, gyulladás gátló, védi a keringési rendszert a meszesedéstől, erősíti a hajszálereket. Külsőleg fiatalítja az arc, nyak, dekoltázs bőrét, és regenerálja a hajas fejbőrt, ezért hajpakolásként, arc-és testápolóként is ajánljuk.

Omega/3=0,4%  Omega/6= 75,6% Omega/9=12% E vitamin=15mg

Bövebben : http://www.talpgyogyasz.hu/index.php?c=141

7.Szójaolaj

Az agy működésére van jótékony hatással, valamint gyulladás és vérzésgátló szerepe van.

A többi olajat inkább salátákra, vagy ételek utóízesítésére javaslom.