IDE SüSS!

Sütés? De melyik olaj az egészséges hozzá?

Halottam már minden féle hírt-tév hírt az olajok  fontosságáról .  Sok féle süthető vagy ehető olaj létezik mégsem használjük öket ,pedig nagyon egészséges a fogyasztásuk.

Az extra szűz oliva olajon túl is van élet.

kókuszolaj

 86,5%-a telített zsírsavakból áll, ennek ellenére a kutatások azt mutatják, hogy a szervezet gyorsabban felbontja, mint bármi mást, így alkalmazhatjuk, persze normális mennyiségben.

 dióolaj 

 Kifejezetten egészséges, tele van hasznos zsírsavakkal, és csökkenti a szívbetegség kockázatát.  Sajnos felhasználása nem túl sokoldalú, viszont nagyon egészséges.

kendermagolaj

Ez igazi esszenciális zsírsav bánya, ugyanis az omega-3, 6, és 9 zsírsavak megtalálhatók benne, és nagyobb arányban fordulnak elő az olajban, mint bármely másban. Egy evőkanál belőle biztosítja a napi ajánlott omega-zsírsav bevitel 94%-át. Schenker csak pozitívumokat emelet ki az olajjal kapcsolatban, és kifejezetten ajánlja fogyasztásra.