NYÁR -BöJT
BöJT
 

ITT A NYÁR !

Ha tavasszal nem sikerűlt a nagy böjtölés és  a szervezet vitaminraktárainak feltöltése akkor tedd meg most!

Használd ki a friss gyümölcsök értékeit és zamatos ízét.

 Most ne  diétás módszerekre gondolj, hanem   komplett léböjtkúrára.  Le kell mondanod a szilárd ételekről és csak ásványvizet, gyógyteákat, gyümölcsleveket fogyasztani. De a finom eper-barack-dinnye stb mindenért fog potólni.

Böjtölni otthon is tudsz, de számtalan érv szól a szervezett léböjt kúrák mellett is.

A közös böjtölés előnye a hosszú beszélgetések, sok nevetés, receptcsere kíséri a közös teázásokat, sőt gyakran barátságok is szövődnek a léböjt alatt.

 

Egy közös-szervezett böjt alatt előny az is,hogy nincs gond a hozzávalók beszerzésével, minden készen érkezik a közös asztalhoz – csábító színekben pompázó, frissen préselt zöldség- és gyümölcslevek, okosan összeválogatott gyógytea főzetek, fűszerekkel megbolondított böjtös levesek, vagy gondoljunk csak a ráhangoló és felvezető napok saláta költeményeire, zöldségkreációira! 

Nem akarom reklámozni de kétségtelenül előny és persze megnyugvás, hogy a szállodákban mindig kéznél van egy orvos és a jól képzett munkatársak, akik szakértő válaszokat adnak a felmerülő kérdésekre.

Vérnyomás- és testsúlymérés zajlik, akár naponta, sőt vércsepp analízis, biorezonancia vizsgálat és táplálkozási tanácsok is elérhetők. Hátránya hogy jóval többe kerül mint otthon.

 

Ha te egyedül szeretnél Böjtölni arra figyelj ,hogy 2-3 vagy max 5 napnál ne legyen hosszabb...Fontos ,hogy otthon is teremtsd meg a megfelelő környezetet . Iktasd ki a zavaró dolgokat. (telefon , csengő...stb) 

Ne szenvedj a böjt alatt , éld meg kényeztetésnek!


Szauna  – fontos és hatékony elemei a böjtnek, akár napjában többször is érdemes élni az izzasztó, méregtelenedést támogató wellness lehetőségekkel. 

 Mozgásprogramok is,fontosak- iktass be reggeli tornát, zenés gimnasztikát, jógát, vizi tornát, nordic walking vagy autogén tréning, amelyeken szinte kötelező egy böjt során, hogy karban tartsd az izmokat.

A böjtös napirendet testkezelések is színesíthetik. 

Nyirok- és talpmasszázsoknak, nagyon fontos szerepük van 

 

Szánd rá az időt, meg kell adni a módját. 

Fontos a megfelelő ráhangolás és a legalább ilyen fontosabb a lénapokat követő felépítés is .

Nagyon jó méregtelenítést kívánok

http://www.talpgyogyasz.hu/index.php?c=345

 

 
 
Készítette Szigeti Dávid | Weblaptervezés: sziget.tech@gmail.com | - admin panel